søndag 30. mars 2014

MANDAGSTEMA #112

Hei!
Da var Mandagstema her igjen - takk for alle fine øyne Dere viste i forrige runde:-)
Denne mandagen er det aller siste dag i mars. Mange steder er våren kommet langt, mens det andre steder ligger snø. Uansett er det vår, og jeg gleder meg over alle forandringene som skjer i naturen :-)
 
Temaet denne uka er:
VELKOMMEN, APRIL! / WELCOME APRIL
 
Jeg er glad i blomster, som mange av dere sikkert vet - så det blir blomsterbilder fra meg ;-)
 
 
 
 
Stemorsblomsten tåler litt kulde, så den er fin å starte med i krukker og potter om man vil pynte litt ute i aprilmåned!
 
 

Velkommen med bidrag til ukas
 
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
Husk å linke tilbake til utfordringen!!


3 kommentarer:

  1. Underbara bilder som verkligen välkomnar april och våren!

    SvarSlett
  2. Så fina blommor du har hos dig! Här fick jag leta högt och lågt och lyckades bara hitta några knoppar. Och sen snöade det...

    SvarSlett
  3. Beautiful pictures of the little, pretty flowers, Helene!
    Enjoy wonderful April days and thank you very much for hosting this beautiful meme!!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)